busraerdalll Hatice4446 aynen ya doktorlar sürekli en kötü ihtimali söylüyorlar tanıdıklarının hepsi anlatıyor bize de aynı dediler sapa sağlam diye
calciumoxalat Hatice4446 cikmadi canım cok sukur ikiz gebeligim, yozgat ta gülçin hanıma takip oluyorum. Dogum icin kayseri ye gidecegim, yenidogan yogun bakım doktoru olmadigindan burda dogumu ani bir durum olmazsa kayseride planliyorum.