Kadriye hanım dan hiç memnun kalmadım malesef, iletişim dile bana sert geliyor. Iceri giriyorsunuz maksimum 10dk surmuyor muaynesi. Gebeligin basinda gitmistim söyle beslen bu hafta bunlara dikkat et vs tarzinda hiç bilgilendirmesi yok, siz sormazsaniz birsey demiyor. Takiplerim için şehir hastanesinde Gülcin hanıma devam ettim, cok tatlı dilli ve ayni hizmeti aliyorum. Kadriye hanım takip etsede hicbir doguma girmiyor bir anlamı yok o yüzden. Ben ani bir durum olursa şehir hastanesi, normal geçerse sürecim insallah Kayseri acıbadem de yapacağim.