busraerdalll şöyle soyleyim normal doğumda yapsanız sezeryan da olsanız tek kişilik odalarda kalıyorsunuz yanınızda 1 refakatçi kalabiliyo normal doğum da doğumhane değil size ait olan oda da doğum yapıyorsunuz benim gebelik zehirlenmem vardı sezeryan oldum ve hemşirelerin dokturumun ilgi ve alakası çok güzeldi odalariniz özel hastane konforunda