busraerdalll Bi kez şehir hastanesine de gittim . Ben tatmin olmadım . Kadriye hanıma aklıma gelen hersyeyi not alıp sorabiliyorum her gittiğimde bana tek tek sayıyor şurası burası diye içim rahat ediyor . Hem şehir hastanesinde hem araştırma hastanesinde 2 saniye içinde muayene edip gönderiyorlar . Ama kadriye hanım en ince detayına kadar inceliyor gerçekten ve on gün sonra tekrar bidaha çağırıyor oda güzel bi zaten . Keşke doğum da yaptırsa . Doğum imkanı olmadığı icin memlekete gitmek zorunda kalacağım .