Gzdsrm 25+2 deyim.1 haftadır ayakta duramıyorum.Sanki karnıma çok ağır birşey koymuşlar gibi bir anda aşağıya çekiyor ve göbek deliğimden aşağıya doğru bir ağrı oluyor.sürekli yatıyorum.hoş yatınca da ağrılarım oluyor ve nefesim sıkışıyor.doktora gittim herşey yolunda dedi.vajinal enfeksiyon için antibiyotik ve fitil verdi.Kasılmalar için progestan hap verdi.ama hiçbir işe yaramadı.bazen rahim zarım yırtılıyormuş gibi ağrılarım da oluyor.inşallah bir sıkıntı olmaz ,normaldir😥