Gzdsrm ayağa kalkınca öyle gibi oluyor ama oturup bakıyorum hareketleri yukarda.doktor rahimde hassasiyet var dedi.bebek iyiyse ben çekerim ağrıları sıkıntı değil ilaca gerek yok dedim.Kasılmalar ve ağrılar doğumu tetikleyebilir dedi.ilaç verdi.Siz hemşireye bir danışın ,benim gibi ağırlaşırsa doktorunuzla bir görüşün isterseniz.belki ilaç verir hafifletir🙂