Drnzgn Akgl06 Belinay benim de yeğenimin ismi çok güzel bı isim Allah sağlıkla sihatle kucağımıza almayi nasip eder inşallah
4894mercimek Vajinamda zonklama oluyor benimde 23+4 , korkuyorum okuduklarım ve yazıştığım kadınlar normal dedi ama yine de işte 🤦🏼♀️
Drnzgn 4894mercimek doktoruna da danış için rahat etsin ama takma kafanı her insanda farklı bir belirti veriyor hamilelik
Mrymeral Drnzgn 25+5 haftalık hamileyim 20 Mart görünüyor doğum 8 kilo aldım son bir 3 kilo aldım 🙄😢yoksa kilom gayet iyi gidiyordu şimdi aşırı iştahım arttı 62 kilo ile hamile kaldım hedefim 75 kilo ile doğuma girmekti bu gidişle 80 olacağım 🤦🏻♀️😢
Akgl06 Gamzesanlioglu sezeryanı ben kendim istedim normal doğumum da rahat olurmuş ama ben biraz ötlek olduğum için sezeryan istedim 38+0 da aldı beni sezeryana normalde 10-15 gün önce alınıyor bu 2. Gebeliğim de 21 Mart’ta doğumum ama doktorumuz 6-13 Mart arası bi güne karar verelim dedi ben de 8 Mart düşündüm kadınlar gününe denk geliyor diye😊 ama benim kendi düşüncem eğer normal Doğum yapabiliyorsanız bence bi düşünün derim.ama sonuçta ikisi de bizi anne yapıyor
Ozlemust Gamzesanlioglu benimde 23 Mart gözüküyor doktorum henüz doğumla ilgili birşey demedi ben çatım ve bebek müsaitse ve hakkımda hayırlı ise normal istiyorum merak ediyorum nasıl birşey bu sancı dedikleri 🙈🙈🙈
Ozlemust Gamzesanlioglu benimde 23 Mart gözüküyor doktorum henüz doğumla ilgili birşey demedi ben çatım ve bebek müsaitse ve hakkımda hayırlı ise normal istiyorum merak ediyorum nasıl birşey bu sancı dedikleri 🙈🙈🙈
Ozlemust Gamzesanlioglu benimde 23 Mart gözüküyor doktorum henüz doğumla ilgili birşey demedi ben çatım ve bebek müsaitse ve hakkımda hayırlı ise normal istiyorum merak ediyorum nasıl birşey bu sancı dedikleri 🙈🙈🙈
Ozlemust Drnzgn bende çok korkuyorum şimdiden düşündüğüm zaman uykum kaçıyor hastane korkum var zaten muayeneye bile giderken korkuyorum ama yapacak birşey yok mecbur çıkıcak 😁😁
Svdzc Drnzgn amin inşallah teşekkür ederim ikiz gebelikte en geç 38 de alındığı için 2 hafta öncesine göre hesaplanıyor ☺️
Bgs Drnzgn henüz ayaktayken ağrım olmadı ama genel olarak çok oturmamaya, çok ayakta durmamaya çalışıyorum