Gamzesanlioglu sezeryanı ben kendim istedim normal doğumum da rahat olurmuş ama ben biraz ötlek olduğum için sezeryan istedim 38+0 da aldı beni sezeryana normalde 10-15 gün önce alınıyor bu 2. Gebeliğim de 21 Mart’ta doğumum ama doktorumuz 6-13 Mart arası bi güne karar verelim dedi ben de 8 Mart düşündüm kadınlar gününe denk geliyor diye😊
ama benim kendi düşüncem eğer normal Doğum yapabiliyorsanız bence bi düşünün derim.ama sonuçta ikisi de bizi anne yapıyor