Elifyali Beyziikoo hastaneye gore degsiir canm ama direk eczaneden alma doktor kaclik oldugunu söylüyor once sana… Bana doktor yazmsti esim eczaneden alip gelmsti hemen…
Beyziikoo Elifyali Hıı evet haklısınız. Zaten devlet hastanesi ellerinde vardır o zaman 🙂 Direk gideyim ben vakit gelince 🙈
Duygukocc Beyziikoo ben sağlık ocağında şeker yüklemesi yaptırdım eczaneden al dedi kadın aldım sağlık ocağına geri geldim içtim 1 saat sonra şekerime bakıldı tadıda gayet güzeldi şekerli su bildiğin
Beyziikoo Duygukocc Sağlık ocağının yaptığını bilmiyordum bunu da öğrenmiş oldum teşekkür ederim 🤗😍 Tamam tadı konusunda korkutmayım kendimi o zaman😊
ssnnmmm Özel poliklinikte yaptırdım ordan verdiler Elmalı fruko gibi bir tadı vardı benim midemi bulandırmadı hatta hoşuma gitti içerken hızlı içersen daha az miden bulanır demişti hemşire
Beyziikoo Mtlu Peki bebeğinizin suyu nasıldı? Diyet uygulattı mı doktorunuz? Siz kendinizi farklı hissettiniz mi yani yeme içme konusunda 😏
ssnnmmm Beyziikoo bide kan verince temiz hava iyi gelir dedi ama benim zaten bulandırmadığı için dışarı çıkmadım zaten ilk kan alınana kadar yarım saatten fazla ultrasona girip doktora sorularımı sordum
Mtlu Beyziikoo canim benim doktor suyuyla ilgili falan hicbsy demez 😄 kendisi bakar bi sıkıntı yok der tamam o kadar
minikcasper Beyziikoo biz eczaneden aldık çilekli gazozdu resmen tadı yarıya kadar güzeldi ama yarından sonra içimi baydı aç karnına 😂
Beyziikoo minikcasper Aç karnına olması gözümü korkutmadı değil ama olsun bir anda içip rahatlamaya bakıcam artık 😄😄
Beyziikoo ipekipek Ay çok uzunmuş 10 dk 🙈 Rahatsız etmezse iyi tabi ama kural neyse onu uygulayacağız 😊
minikcasper Beyziikoo tadı güzeldi benim dediğim gibi çilekli gazoz düşün öyle yarıya kadar keyifle güzel içtim ama yarından sonrası bayıyo insanı o da normal açsın ve şekerli bişey içiyon bide ben şekerli şerbetli şeyleri pek sevmem ondan da olmuş olabilir 😃 gözünüzde büyütmeyin dikin kafaya 😃