Beyziikoo Merhaba hanımlar.. Şeker yüklemesi yapılacağı zaman verilen içeceği hastane mi veriyor eczaneden mi alıp gidiyoruz? Bir sitede eczaneden alınıp gidiliyor yazıyordu ama başka da bilgi bulamadım. Yaptıranlar varsa fikir alabilir miyim?
Ebrusahin Beyziikoo tadı pek agır degil ama bana dakika tutturmustu 5 dakika içinde bitirme lazım dedi. Şekerim 210 cıkmıstı gecen hafta 1 hafta diyet uyguladım suan sekerim de duzene girdi sukur
Cansugurses Beyziikoo şeker yüklemesini doktorum önermişti sonra bende araştırdım bebek için faydalı o yüzden yaptırdım normal çıkmıştı benim😊
turansmom1 Beyziikoo tabi canım sen alma, istemede. İlk açlık sekerini olçüyorlar sonra o icecegi veriyorlar iciyorsun bir saat sonra tokluk şekerine bakıyorlar☺
Beyziikoo Bebek-geliyor Devlet hastanesi miydi? Acaba her hastane farklı mı yapıyor? Şey satın almıştınız demi onu demek istediniz 🙂
Beyziikoo turansmom1 Sabah saatlerine randevu almam daha uygun olur değil mi? Aç karnına gitmem gerekiyor sanırım ☺ Bir de aç kan alımından sonra bir şey yemeden mi o içeceği içiriyorlar ☺
Nuray23 Beyziikoo daha bugun aclik sekerime bakildi. Deger iyi dedi. Bide tokken tokluk sekerime baktircam oda istenilen degerde cikarsa bana yapmiycagini soyledi. Egerki degeri begenmezse bana icecek icirmiycekmis. Kendi sahsi fikrim olarak o icecegi zararli buluyorum dedi. Bi paket torkunun jelibonlari varmis ondan yedircem dedi. Ama buyuk ihtimal sende yok dedi😁 bakalim hayirlisi
Beyziikoo Nuray23 Sevindim adınıza umarım kötü çıkmaz tokluk değeriniz 🤗 Bebeğimin suyu normalin üzerindeymiş bunu da diyabete bağladılar. 25.haftada şeker yüklemesi yapılması lazım dediler şimdilik korkulacak bi şey yok sonuca göre takip sağlayacağız dediler 🙂 Allah’ın izniyle bende güzel sonuçlar alırım inşaAllah👐🌹
Bebek-geliyor Beyziikoo özel hastane yaptırdım hastanenin kantininden alın dediler 10 tl di fiyatı aynı kutu kola gibi şişesi.
turansmom1 Beyziikoo Sabah al bencede canım kahvaltı yapmadan gitmen gerekiyor açlik şekeri için, tokluk içinde yine birşey yemeden o içecegi içiyorsun zaten tok tutuyor merak etme☺
Beyziikoo Mtlu Doktorunuz mu öyle demişti yoksa siz mi öyle istediniz doktorum sadece gel dedi de bana o yüzden 🤗
Beyziikoo Sibelllsan Haklısınız dayanıcaz onlar için 🌹 Peki diğer kan alımlarından sonra içiriyorlar mı bir kere içiyoruz anladığım kadarıyla ama emin olayım yine de 🙈😊