Beyziikoo tatlı seviyorum ama şerbetli tatlılarla aram pek iyi değil 😅
bazı konularda kendimizi ne kadar kasmazsak o kadar çabuk hallolur işlerimiz zaten içicen kötü düşünüp germe kendini, çatı muayeneside öyle ben daha olmadım ama ne kadar rahat olursam o kadar çabuk bi kerede hallolur diye düşünüyorum 😃 rica ederim 🤗🌼