ssnnmmm yok stres kelimesi benlik değil cok şükür. Ben Allahtan gelene başım gözüm üstüne kabul ederim. Sogukkanlı bir insanım bu işe yarıyor diyebilirim. Bilinç olarak maşallaj suan cok iyiyim biran önce ilk adetin gelmesini bekleyip denemeye baslicaz. Ayrıca denerkende hiç takmamak gerek. Taktıgınız an olmaz o bebek ona da inanan biriyimdir 🌸