Nazmel bende ankara medicanada bir doktorla görüştüm, inofolic ve omepa q10 kullanmamı tavsiye etti. Eşime de proxeed plus tavsiye etti. Yumurta ve sperm kalitesini artırır dedi. Kürtajdan sonra adet olunca yine bi hormonlarına baktır dedi, şimdi ankarada değilim küçük bir ilçede yaşıyorum ama adet olunca burda baktırıcam hormonlarıma. Elden bişey gelmiyor dediğin gibi, tüm önlemlerimizi alıp ve gerekenleri yapıp sonraki gebeliğimizin sağlıklı olması için elimizden geleni yapıcaz böyle, gerisi rabbimin takdiri