Mombaby64 Kürtajdan sonra adet görmeden hamile kalmanın sakıncası var mı? Bana doktorum korunmana gerek yok dedi ama bazı doktorlar 1 2 ay bekleyin diyormus. Adet görmeden hamile kalan ve bi sorun yaşayan yaşamayan yardım edecek olan var mı bu konuda ? 🙈
babyberry Mombaby64 kaç haftalıkken kürtaj olduğunuza göre de değişiyor ben 9 haftalıkken oldum mesela 2 ay korundum 5-6 hafta olsa belki korunma derdi doktorların fikir ayrılıkları yok sadece hasta farklılığı var herkesin Rahmi vücudu aynı değil sonuçta
blueberyy00 Mombaby64 ilk kurtajimdan sonra bir ay korun dedi 4 ay sonra oldu en sonunda da 3 ay korunma verdi bıraktık korunmayı 3. Ayımız deniyoruz ne zaman nasip olur bilmiyorum
Meer_ve146 Mombaby64 bende kürtajdan hemen sonra hamile kaldım dış gebelik oldu tabi herkesin boyle olacak diye bir kaide yok her ihtimale karşı iki üç adet dönemi beklemelisiniz bence enazindan rahiminiz toparlanir yaralarıniz iyilesmis olur
Hafizimm Benim gittiğim doktor da 3 ay bekle demişti. 1 adet geçirdim 2 ay olacak kürtaj olalı. Ama ben de süre konusunda kararsızım bir yanım çok istiyor bir yanım tekrar aynı şeyi yaşamaktan korkuyor.
Mombaby64 Hafizimm içeri de parça kalmadıysa ne gibi sorun olabilir? Bu doktorların fikir ayrılıkları beni öldürecek🥺
Hafizimm Hafizimm hiç bilmiyorum arkadaşım. Ben düşüğü evde yaptım zaten doktor sadece parca kalmış dedi ve kürtaj yaptı. Kontrole gittim yine her şey yolundaydı. Yarın tekrar başka bir doktora gideceğim inşaallah. 1 adet dönemi geçirdim ve 2 ay olacak artık bırakmayı düşünüyorum bir sakıncası yoksa.
Leylaakcay @Mombaby64 bana doktorum 3 ay bekle dediydi geçti bile 3 ayı 2 haziran da oldum tık yok daha
Mombaby64 Leylaakcay neden her doktor farklı bir şey söylüyor anlamıyorum. Bende hiç bir sorun cıkmadı ondan mı acaba? Sizde sorun cıkmış mıydı?
Nazmel Bende geçen hafta oldum kürtaj 2 ay korun dedi. Bir hafta sonra muaneye çağırdı bakalım bu perşembe gideceğim.
Leylaakcay @Mombaby64 benim cocugun kalbi durdugu için ufak Bi kan geldi hemen kürtaj dediler 3 ay bekle dediler 3 ayı geçti
Ayseyaren19 Ben kürtaj olmuştum ve kanamam durduktan sonraki ilk ilişkimde tekrar hamile kalmıştım yani kürtajdan 2 3 hafta sonra tekrar hamile kaldım ve şu an doğumu bekliyorum son 5 günümüz kaldı hiç bir problemimiz yok şükür 🙏🏻
Canerkan1 Ayseyaren19 allah bir avazda kucagina almayi nasip etsin darisi bizim basimiza ilk adeti bekliyorum kurtaj olali 41 gun oldu
Mombaby64 34_21_23 evet kalbi durdu. Geç döllenmeden değildir elbet kalp durması. Patoloji de bir şey cıkmadı doktorlar cok normal karşılıyor artık ilk gebelik oldugu icin.
34_21_23 Mombaby64 evet tabi geç döllenmeyle alakalı değil benimde ilki öyle olmuştu. Allah tekrardan sağlıklı gebelik nasip etsin. Ben 2 ay korundum, sizde rahmin toparlanması için 1 ay bekleyin hiç değilse
iremgun Mombaby64 her doktor farklı şey söylüyor değil aslında rahminize bakarak söylüyorlar. Rahminizin toparlanmadığını görürse tekrar aynı şeyi yaşamayın/yaşamayalım diye bekleyin diyorlar. Ama rahminiz 1 ayda kendini toplamış olursa beklemeye gerek görmüyorlar. Umarım tez vakitte güzel haberler alırsınız 🙏