Beste34 O kadar iyi anlıyorum ki seni. Ben de tam 17 aydır hamile kalamıyorum.Prolaktin yüksekti ilaç kullandım düştü çok şükür.Hormon testlerim ,rahim filmim herşey tertemiz. Aralık’ta da da olmazsa eşimde tahlil vericek. Ama bu ay bambaşka hissediyorum kendimi olacağına inanıyorum. Evet yine heycanlıyım,hayaller kuruyorum ama daha sakinim,elimden geldiğince daha stressizim..Siz de öyle yapın , biliyorum çok zor her ay o hüznü bir tek yaşayan anlar .. Ama ben eminim en kısa zamanda hepimiz burada hikayemizi paylaşıcaz🙏 Sadece Sabır.. Şükür..Dua..