Mavi87 eşimde ileri hareket 0. Bende de yumurtalar kaliteli olmuyor sanırım çok dirençli, doktorum öyle söylüyor, bu ilaçlara uçması gerekiyor yumurtaların normalde diyor. Amh ve fsh değerlerim çok iyi olmasına rağmen en fazla 9 yumurta toplandı ve en fazla 2 tane sağlam kalabildi embriyo olarak, o da 3.gün zaten 5.güne ulaşamıyor. Polenli arı sütlü bi bal karışımı yaptırdık onu yiyoruz 2 aydır ikimiz de. İnşallah faydası olur