Hayalleredogru bende kan vermeye gittiğimde çok heyecanlıydm dediler ki yarın birgün de tüplerini bağlatmak için gelirsin inan içim bir tuhaf oldu ben 3 yıldır gözyaşı döküyorum çocuk sahibi olmak için 1 cocugumda olsa 3 5 çocukta olsa razıyım hem maddi hem manevi olarak yıpranıyoruz göbeğimde iğne vuracak yer kalmadı artk