ebrar_Karahan06 merhaba ben böbrek nakilliyim 3. yılım evleneli 2 sene doktorm çocuğa izin vermdi 2 sene sonunda çocğm olcağnı öğrendim hamileyim☺️ çok mutluyum benim gibi naklli olupta doğum yapan veya hamile kalan varmı
Gulimo Mucizee80 merhabalar . Erzurumda pıhtılaşma ve genetik test yaptırmışınız sanırım. Süreci anlatır mısınız ? İlk hangi doktora gitmem gerekiyor
gulin-35 Mucizee80 hayırlı olsun allh kımsenın kucagını bos bırakmasın cok zor 17 sene beklemıs bırı olarak senı cok ıyı anlıyorum 🥰
Mucizemm0101 Mucizee80 gözünaydın canım benim bizde istedikten 9 ay sonra oldu onda bile aylarca beklemenin ne demek olduğunu her idrar testinde tek çizgi görüp adet olmamın üzüntüsünü bilirim. Şuan 12 haftalık hamileyim çok güzel duygular 🥰 Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Sağlıkla kucağına alırsın inşallah 💜