Hazalveannesi MKycgl beni yanlış anlamzsaniz bu kilitli poşetleri nasıl kullaniyosunz sonucta naylon ve koku yapmazmi🤷♀️yine de bilmiyorum ama tercih meselesi ben küçük boy hurç aldım daha iyi oldu bence👍
MKycgl Hazalveannesi valla ben sadece hastane için aldım normalde kullanmam. Bende doğumuma yakın koyucam. Tozlanmasın diye. Bir de poşete koyduktan sonra ağzını kapatmayadabilirsiniz dikey olarak yerleştirin çantanıza hava alsınlar gideceğiniz vakit bile kapatabilirsiniz. Hurç da çok mantıklı bence
Hazalveannesi 3melekannesi23 Canım 33+4 de 2.950 biraz fazla dgl mi şeker mi var sende benimki 33+4 te 2.500 dü de
gmzcvk Hanz ben 34.haftada hazirladim ama su da lzim olur mu bu da gerekli midir falan derken daha cok sey cikiyor, dun artik cok sukur arabaya koyduk valizi 36.haftadayiz.. nasil gonlunuzden geciyorsa oyle yapin yani ☺️☺️
Merveilkcan Hanz bende 35.haftanın içindeyim hala hazırlayacağım halbuki bütün kıyafetler yıkandı utulendi ama hep bir üşengeçlik var . Bende çok erken biraz daha bekle canım riskin yok ise
Arzuoguz Hanz haftada genelde başlanılır bende 29+4 üm ama henüz hazırlamadım odasında herşeyi hazır bi valizleri yapılıp süslenecek 32. Haftadan sonra
_aycaccelik Aryaliya aynı haftadayız benim de çok az eksiğim olmasına rağmen ağırlıktan yapacak halim kalmıyor 😏
3melekannesi23 Hazalveannesi amin inşallah sağlıkla doğalım hepimiz ikinci doz ciğer iğnesini yaptık daha yeni tek umudum bir kaç gün daha dayanması
Dryalp Hanz yavaştan başla canım ne olacağını bilemiyoruz erken de olabılır sonuçta hazır olsun sende rahat et
Hanz Dryalp aldım herseyini ama kafam durdu suan valla napsam sasirdim yavas yavas yikayip kaldiriyim ediyim diyorum ama bilemedim 🤦🏻♀️
Dryalp Hanz böyle video çeken birisin vardı takip ettiğim YouTube’de hazal Ramazan eren diye ondan baktım bende
Livanur_65 Hanz hazırla kalsin son günlerde doğum heyecanıyla herşeyi unutursun zaten sürekli uzanma hissi geliyor rahatsız oluyorsun
Livanur_65 Hanz rica ederim o zaman o telaşla unutursunuz ben erken hazırladım 1 ay kalmıştı doğuma sancim tuttu sadece çantamı aldım çıktık
Hanz Livanur_65 bende oyle düşünüyorum ya cantami alip cikayim diyorum o yuzden erkenden hazirlamak istedim
Hanz ayseeerl13 hersey tamam bu hafta cikinca hazirlicam insallah ya tesekkur ederim bilgileriniz icin ❤️