Hazalveannesi teşekkür ederim ilginiz için ben kendime bir pijama takımı alt üst aldım birde sadece alt aldım genelde altta problem oluyor ki normal doğumlarda hemen eve geldiğimiz için giderken giydiğim pantolon bile yanımda oluyor onu giyiyorum genelde eve gelirken ve dün nst de sancım çıktı ciğer geliştirici bir doz yapıldı bir de bugün yapılacaktı ama benim sancım var 3 den beri düzensiz bazen uzun bazen kısa ama ben sancı olduğunu biliyorum e 4. artık ama çok üzülüyorum 33+4 üm acaba açılma yoksa durdurulabilir mi bu sancılar doktor 35 i bitirsek çok iyi olur demişti