Hazalveannesi evet zaten bu hamileliğimde tek sorun bu oldu doktor hep şeker dedi üç kere beni teste yolladı her sadece bir kere o da tatlı yiyip gittim tokluk 130 çıktı ondan sonra kiler 118 en sonda tokluk 97 çıktı açlık hep normal çıkıyordu zaten dedi sonun da şeker de yok o zaman genetik dedi ama bebek iri olduğu için erken doğum tehliken var sancı da çıktı nst de iki gündür Protestan alıyorum dün çok sancım vardı akşam kesildi ama hareketleri çok azaldı