19912021 Ayselenesali benimde 5 Kasım adet tarihim ve Ağustos ayında görünüyor doğum bakalım hayırlısı ile doktora gitmedim gitmeyide düşünmüyorum bu hastalıktan ötürü şöyle Mart Nisan ayı olsun ortalık duzelirse inşallah giderim o zaman
Seda5561 Aye_03 bmde hamileyim cumartesi doktora gideceğim de 5+3 olucam kese görünür mü diye düşünüyorum sizin tam olarak kaçtı gününüz kese göründüğünde bide son adet tarihiniz neydi
Ccff3435 Benim 7+4 geçen hafta pazar kalp atışını duydum. Doğum ne zamana geliyor bilmiyorum 😨 16 ekim son adet tarihi
Melike883 Huhu 😌 9 kasım son adet tarihim 🤰🏼 3. Bebeğim olucak inş🤗 bakalım diğerlerini 5+5 te duymuştum bunda da aynı zamanda gitmeyi planlıyorum dr.a İnşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız evlatlarımızı 🤲🏻
Ayse2011 Ayselenesali bende 2 gün önce ögrendim çift çizgiyi sanırım agustos ayına denk gelicek bebişler 🥑