Ayselenesali ogluileannesi aminn insallah seninde hayirli olsun 😊sağlıkla kucagimiza alırız inşallah bebisleri. Ilerleyen zamanlarda belli ederler hamile oldugunu ilk haftalar öyle olur😊
Blablabla ogluileannesi bende öyle. Sadece arada kasık ağrısı oluyor bir de göğüs ağrısı. Kalp atışı ve keseyi gördüm içim rahatladı.
Ayselenesali Nuray1029 masallah bayagi ağustos anneleri varmış 😊 tek isteğim bu hastalık illetinde sağlıkla dogmaları hayirli olsun bebegin😊
Ayselenesali Aye_03 masallah 😊 ben henüz gitmedim doktora ama bende 5 haftanın icindeyim galiba hesaplamama göre 😊 hayırlı olsun bu arada🤰🏻
Seda5561 Aye_03 bmde hamileyim cumartesi doktora gideceğim de 5+3 olucam kese görünür mü diye düşünüyorum sizin tam olarak kaçtı gününüz kese göründüğünde bide son adet tarihiniz neydi
Ayselenesali Mishi benimde 5 haftalik sanirsam susam tanesi kadarlar😊 saglikla doğarlar insallah hayırlı olsunn 🤰🏻🙋♀️
Ayselenesali mugecelikkol bende dün öğrendim, insallah bende haftaya salı gidicem. Tam 5 haftaliksa kese görünür benim ilk bebeğikde 5+2 de görmüştük 😊 hayırlı olsun bu arada 🤰🏻🙋♀️
Merveee6 Ayselenesali gecen sene de ağustos annesiydim ama kaybettim yavrumu şimdi yine aynı ayda hamile kalmayı nasip etti rabbim kucağımıza almayı da nasip etsin 🤲🏻
Ayselenesali Merveee6 inşallah bu sefer saglikla hayirlisiyla alirsin kucagina, bende geçen sene 1 düşük yaptim bu sene tekrar nasip oldu. Her şeyin hayirlisi olsun inşallah🙋♀️ hayirli olsun bu arada 😊
Ygmrb Merveee6 bende aynı geçen sene kasımda hamileydim dış gebelikti maalesef simdi yeniden hamileyim.Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin hanımlar ❤️🌹 3.5 yılın sonunda ilk defa kanamasız belirtisiz sorunsuz hamileyim