Ayskem Benimde 23 ekim son tarih Temmuz sonu Ağustos başına denk geliyor 😍 hiç bir belirti yaşamıyorum nedenseee 🙈🙈🙈🤰🏻
Ayselenesali Ayskem 8. 9. haftalarda belli ediyorlar kendilerini 😄😄 saglikla doğsun insallah tum bebisler 😇😇
TugbaSarem Bende bugün gördüm çift çizgiyi 🥰 2 kasım son adet tarihim benim ikinci kuzum olucak nasipse 🧡 Rabbim kolaylaştırsın hepimizin bu sürecini ve tabi sonrasını da :)
Blablabla ogluileannesi bende öyle. Sadece arada kasık ağrısı oluyor bir de göğüs ağrısı. Kalp atışı ve keseyi gördüm içim rahatladı.
Saray1 Benimde son adet tarihim 12 kasım bugün doktora gittim daha 2 3günlük dedi. Gelişiminde bi sorun mu var acaba? Bende bir düşük yaptım 2 buçuk aylıktı yine tekrar olmasından korkuyorum. Başına böyle bir şey gelen var mı?😔
Ygmrb Saray1 bende dış gebelik geçirdim bugün kan verdim iki test yaptım 2 gün arayla ikisi de silik çıktı son adetim 10 kasım benımde geç döllenme olmuş olabilir bizde daha sonucum cıkmadı benımde henüz
Ygmrb Merveee6 bende aynı geçen sene kasımda hamileydim dış gebelikti maalesef simdi yeniden hamileyim.Rabbim hepimize sağlıklı sıhhatli yavrularımıza kavuşmayı nasip etsin hanımlar ❤️🌹 3.5 yılın sonunda ilk defa kanamasız belirtisiz sorunsuz hamileyim