Selin2 gzm1234 İlac iyi geldi cok şükür bende 1 saatte anca etki etti doktorunuza danışın sizde kullanın allaha şükür rahatlatti kus gibiyim salak salak gülüyorum suan
Toprakdag Selin2 sütün de bende kabız yaptığını fark ettim sanırım laktoz intolerasım var latozsuz süt içiyorum artık karnım falan sismiyor
Twinhatice Kızlar yaş hurma var ya oda çok fayda ediyor, lifli olduğu için ben onun sayesinde rahatım her gün bi tane yiyorum
Duygus97 Ben de kayısı almıştım 2 gündür yiyorum simdi de ishal başladı allahım bu nedir ortası bulunmayacak mı bu işin😀
Selin2 Duygus97 kayısıda cok ise yarıyor evet ama ben Cumartesi gününden beri cekiyordum hic bisey etki etmedi resmen en son surubu icince kurtuldum cok sukur 😌
Mom092 Selin2 kayisi hosafi yaptim onu tüketiyorum ise yaradi bende aynıydım cikamiyodum lavaboya ama cok sukur iyi geldi sende dene 👍🏻
Selin2 Mom092 ben çatlayacak sandım bir an hemde ne zor hic böyle olmamıştım cumartesiden beri cekiyorum en son doktorumuza sorduk o da surubu verdi ve bir saat icinde etki etti cooook şükür🥰🙏🏻
Selin2 Arsu1661 cok sukur etki etti ilac bir saat sonra ama öldüm sandim resmen hic böyle olmamıştı daha önce ne zormuş 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Selin2 Duygus97 hamdolsun cok şükür gerçekten cok zormuş rabbim kimseye yasatmasın bide ben dikisliyim 26. Haftamda açıklık oldugu icin rahmin ağzını dikmislerdi korkudan ıkınamadımda kac gündür cekiyordum allaha şükür bitti😌🙏🏻
Selin2 Toprakdag süt kansızlık oldugu icin cok içemiyorum son zamanlar kefiri icmeye başlamıştım dedim acaba o mu yapti ayy bilemiyorum hic ilk kez oldu yani bende de böyle neyse ki cok şükür şurup işe yarıyormuş öğrendik 😌🙏🏻
minikcasper Selin2 su yürüyüş kefit kayısı bana hiç biri fayda etmedi en iyi gelen duphalac canım duphalac kim bulduysa Allah razı olsun ne çektiğimi ben bilirim. Bana yanlış hatırlamıyosam ya 2. Ya 3. Gün etki etmeye başladı. Düzenli kullandım bikaç zaman sonrs bıraktım. Tekrarlayınca gene başlıyorum. Bol su tüket o ilacı kullanınca ve alışkanlık haline getirme bi taraftan yarar sağlarken diğer taraftan sıkıntılı. Geçmiş olsun.
Selin2 minikcasper Haklısınız bende duzenli olarak kefir içiyordum, su , kayası vs ve de cok yemekle icmekle aram olan biri degildi ilk kez oldum ama ölüyorum sandım yani o derece olmasa zaten ilacida kullanmazdim rabbim kimseye yasatmasin gerçekten 🙏🏻🙏🏻
Rabiacengiz Selin2 sıvı al .. evin içindede olsa yürü .. kayısı ye bol bol bende yaşadım ama bunları yapınca geçti