Angelkljh akademi hastanesi alanur güvene gidiyorum canm iki kere gittim bı kese için ilk öğrendiğim de bide kalp atışı için ama eşimi almadı üzdü buda beni de eşimi de ikimiz de çok heyecanlı idik ilk bebeğimiz neyin ne olduğunu da bilmiyoruz tabi muanesi falan güzel güler yüzlü ilgili ama eşim bir kere de olsun bebeğimizi ultrason da görmek istiyor o yüzden farklı bir domtor arayışına girdik bir kereliğine mahsus da olsa eşim için 🤗🥰