Angelkljh cnm bence böyle iyi ya oğlum 1,5 yaşında aynı senin oğluşun gibi 🙈bana çok düşkün benimkinde benden başkasını istemez anne diye arar kendi sever başla çocukları bana sevdirmez o yüzden üzülüyorum bende nasıl olacak diye daha küçükte kendi bebek ztn bide kardeşi gelecek banada zor olacak bence sizin aralığınız gayet iyi olmuş Tek canları sağ olsun yinede 🤲🏻😇