midekoruyucu elifkrc ben de keşke yiyebilsem diyorum 😢 karnım öyle aç ki 😢 ama bulantılardan yiyemiyorum 😖
Eda319 midekoruyucu ayyy brnde i ara öyleydim. Yemek yiyememekte kötü bişe 😣Sanki hep toksun hissi oluyordu.
Merinosunannesii elifkrc 18+6den merhaba bende öyleyim bütün gün buzdolabının kapagını açıp bakıyorum ne yesem diye evde tatlı varken yeniden Baska birşey yapıyorum ikisini de yiyorum 🤭
-semadefne- elifkrc he valla canım bende gece 4 te ayıptır söylemesi tost yaptım yedim eşim ikinci gebeliğim olduğu için dikkat etmem konusunda uyarıyor öyle güzel oldu o uyurken yemek yemek😂inşallah böyle devam etmez ederse 3 rakamlı kiloları görebilirim tartıda😂
Elifbc elifkrc bende aynıyım 24 haftalık olduk erkek bebek ama tatlıyla hiç aram yok tuzlu şeyler turşu falan düşününce ağzım sulanıyor 😊😊
Gulcannnn elifkrc valla aynı ben ilk aylarda bulantı tiksinme şimdi ise doymuyorum doymuyorum 😂 doğuma kadar patlamasam bari 😂
sblaslan elifkrc bende 🤣 valla nerde hamburger pizza cip yaş pasga istiyo sağlıksız olan herşeyde kalım var
UrazyadaMasal Ben de yemek yemeyi özledim salçalı soğan li hiç bir yemeyi yiyemiyor yapamıyorunda 13. Haftamdayim başlarda yok sonradan başladı. Nasıl geçecek bu durum hiç bilmiyorum 🤦
Humeyra-Kk elifkrc Bende öyle hatta patlayacak gibi olup oturamıyorum ilk çocuğumda da böyleydi ve aşırı derecede tatlı yeme isteği gece bile 😂 doğumdan sonra hepsi bitip gidiyor o yüzden sıkıntı yapma bu kilolar kalmıyor yani inşallah yine kalmaz 🤲🏻💙😂
Kevserrrr1 sblaslan ya benim de burnuma resmen hamburger kokusu geliyor sağlıksız diye yüzüne bakmadığım şeyi nasıl canım istiyor şimdi 🤦🏼♀️🤦🏼♀️
umutbaby ogrencianne35 geçen turşucunun önünden geçerken alalım az bişey dedim eşime çok yemem suda bekletirim falan dedimse de almadı 😄bu ara yine kuru fasulye pilav kornişon krizindeyim 😂
Cnsasln elifkrc 10 haftalığım yemek yiyorum 10 dakka sonra hiç birşey yememiş gibi açım. Okadar iyi anlıyorum kiii