Elifaysu Çok acimmmmmmm😂😂😂aynıyım 35+3haftaligim ve doymuyorm herşey canım istyr 🤪72kiloyum😒62yle hamile kaldım oldum 72🤷
Elifaysu elifkrc turşu belli bir aydan sonra az yemeye çalış🤗🤗🤗tansiyon vs yapar yada ye 🤭ben yiyemedim beni sürekli korkuttular 😔
Gulusan elifkrc bende 24+5imm elim Çikolata zulama gidiyor elime vuruyorum mutfaktan geri dönüyorum bugun 4 tane çikolata yedim ne olacak böyle
elifkrc Gulusan çikolata da baslayınca tiksinene kadar yiyiyorum ülker napoliten var 2-3 kutu yerim bayılıyorum 🥰
Mom0101 ogrencianne35 bende 12 haftada 3-4 kg almsitim doktor hic de kızmamisti. Ama tuzlular fast food falan ödem yapıyor dogru
ogrencianne35 Mom0101 benim sekerim çok yuksek hamilelik boyunca en fazla 9 kilo almam söyleniyor ve her doktor da bir olmuyor benim cevremde bir çok arkadaşım hamile doğum yaptı hepsine de doktorları ilk 4 ay çok kilo almamayı önerdi
Mom0101 Al benden de o kadar gece yarın ne yesem diye hayaller kuruyorum😂 27+2 yim, 11 kg aldim. Neyseki zayif hamile kalmistim. Doguma kadar 10 daha alırım en az🤷♀️
1PrensAnnesi elifkrc 🥰 kilona ve değerkerine göre doktorunun dediklerine bağlı o sorun etmiyosa ye ne güzel
Glakky1 elifkrc Bende de tam tersi 2 kaşık alınca doydum hissi geliyor ve midem bulanıyor daha fazla yiyince ama mecburen kendimi zorluyorum. İlk günlerime döndüm gibi sanki o zamanlarda yiyemiyordum bulantıdan, şuan da canım istemıyor hiçbirşey😔🌸
didemblr Glakky1 benim de bulantı değil ama sindiremiyorm sanki yediklerimi açım ama midem dolu ben nereye yiyecemmm şaşırıyorum 🥺😳😳
12345baby Ayca00 bende 19+ 3 haftalıgim gece midem kazınarak uyanmaya başladım şuana kadar 3 kilo aldım
A_Alparslan elifkrc ben 10. Vs haftadan 20 lere kdr asla doymuyordum geceleri vs uyanıp yine yedim hep biseyler tam gebeliğin balayı dediği zamanlar düzeldi şimdi son ayındayım ve yine saat 3 5 arası uyanıp ceyrek ekmek ve peynir süt zeytin domates Allah ne verdiyse ağzıma atıyorum 🤷
umutbaby ogrencianne35 bende biraz fazla turşu tükettim başlarda bebeği besleyen damarlardan birinde dalgalanma gördü ayrıntılıda doktor adamın ilk söylediği çok mu turşu yedin demek oldu turşuyu kesiyorsun tuzu azaltıyorsun dedi yemiyorum artık turşu canım çok istemesine rağmen.
ogrencianne35 umutbaby ben alıştım sanırım kendimi tutuyorum sağlığımız için napalim bebeğe de faydası yok bize de yok arkadaşım 😢
umutbaby ogrencianne35 geçen turşucunun önünden geçerken alalım az bişey dedim eşime çok yemem suda bekletirim falan dedimse de almadı 😄bu ara yine kuru fasulye pilav kornişon krizindeyim 😂
Edanurr_ elifkrc bende senin gibi doymuyorum diyordum şimdi 33+4 olduk 15 kilo almışım başlarda hiç kilom yoktu öyle 5 6 kilom vardı ama son zamanları çok fazla kilo alıyorsun dikkatli beslen doktora gittiğimde aslında normalde en fazla 15 kilo alman lazımdı dedi şuan 67 kiloyum ve besin olarak akşamları güzel ce abur cubur yemeden karnimi guzelce doyurursam eger geceleri acikmazmisim ve gerçekten öyle geceleri artık yemek yemiyorum şuan daha rahatım böyle 🤗