elifkrc ya benim 8. Haftam delirmek üzereyim elimde ağzım da hep dolu bünyem alışkın değil 😂😂 2 öğün yemek yiyip ıvır zıvır yemeğen bi insandım ben saat 10 dan sonra hele meyveyi bile yemezdim. Şimdi 1 de yemek yiyorum eşime de diyorum ki karnım doydu gibi hadi açıkmadan yatalım 😂😂 daha az önce oturup ağlıcaktım çünkü saat 7 de yemek yedim ama ne yemek yani tıka basa 😂😂 saat 10 da ben hiç birşey yememiş gibi elim ayağım titriyor 😭😭 sinirlerim bozuldu artık yemek bulmakta sıkıntı insan ne yiyeceğini şaşıyor 🥺🥺 hem midem bulanıyor hem iştahım kapanmıyor 😅😅 yavrum evladım bu kadar küçükken ben böyle isem büyüdüğün zaman ne yapacağım çok merak ediyorum 🙈🙈