SedaUfuk54 evet canım özele gidiyorum. Ve baya da ünlü Bi doktor Antep te yani bana diyoki sende ya da eşinde herhangi bir sorun yok nedeni bilinmiyor kalıtımlarımızda aileden gelen bir rahatsızlıktan kaynaklı olabilirmiş bunun içinde işte hem benden hem eşimden kan alıp yurt dışına gidecek onunda teki 4 bin lira toplamda 8 bin ben zaten duyunca direk hayır dedim.bugun gittim Bi tane kuş aldım 😊 az onunla oyalanır unuturum belki bebek düşüncesini kafamdan atmaya çalışıyorum. Eşimde diyo ki ne üzülüyorsun zaten hamile kalabiliyorsun olana kadar deneriz 😊