SedaUfuk54 bende ilk gebeligimi kalbi durduğu için sonlandirmak zorunda kaldım,sonra tekrar denemeye başladık ama çocuk çocuk dedikçe olmadı,eşimi ayrı testlere soktum.sonra aklıma daha önceden bildiğim prolaktin hormonu yuksekligim geldi.araştırdım test yaptırdım yüksek cikti ve testere dışlı aslan pençesi kullandım sonra çocuk çocuk demeyi tam biraktim ki hamile kaldım,inşallah tüm isteyenlere nasip eder rabbim