SedaUfuk54 2 yil hic bir problem yokken hamile kalamadim. 2 yilin sonunda tup bebege karar verdigimiz ay hamile kaldim. Tup bebek fikri ile bi rahatlama oldu stres yapmadim sanirim o ay. O hamileligim bebegin kalbinin durmasi ile 8 haftada son buldu maalesef. Ardindan 2 basarisiz tup bebek denemesi oldu. Suan dogal yoldan hamileyim tekrar. Bu hamileligimde esim sperm hareketliligini ve kalitesini arttiran promen k ilacini kullandi. Ben de tutunma ihtimalini arttirsin diye progesteron kullandim.