doğumuma daha 2 aydan fazla var bende 1 numara 70li iki paket prima premium care aldım, işte toplamda 140 adet. Yani günde 9-10 tane kullansak anca 15 gün falan gider 😁 Fazla almak istemedim kilo durumunu görünce artık ona göre ya 1 numaraya devam ederiz yada 2 numaraya geçeriz diye.. bakalım inşallah hayırlısıyla sağlıklı günlerde kullanırız 😇😇 Sende çok fazla stok yapma canım hem bebeğin cildine hangisi iyi gelecek bilmeden çok fazla almak olmaz en iyi bezi alırsın bakarsın pişik yapar ziyan olur, sütün yarar hızlı kilo alır veya kilolu doğar bez sıkar yine ziyan olur hiç boşa masrafa gerek yok. Gerekli kadar al sonrası zaten sağlıkla doğsunda inşallah duruma göre bakarsın inşallah 😇😇