Merhaba, doğum yaklaşmadan bez stoğu yapmak istiyorum. Yenidoğan için bez alırken bir numara mı aldınız yoksa yenidoğanlardan mı aldınız acaba deneyimli annelerden tavsiye alabilir miyim? Yenidoğan alsam kaç hafta kullanılır bir de günde kaç bez gidiyor ?