Aysun1983 Elifbc yeni doğan al ama 2 paketten fazla alma çok çocuk büyüyüp bir üst beze geçiyorlar tabi burda çocuğun kilosu da önemli kilolu bir bebekse hiç yeni doğan almadan direk 1 ile de başlayabilirsin