Oznuryener19 eylmylk Pazartesi günü doktoruma gidip soracağım inşallah bana da kolay yutulan bi hap verir benim ki kocaman ya kocamannnn😔😔😔
Oznuryener19 SMin Balık yiyor musun diye falan da mı sormadı hiç ? Ben tüm doktorlar veriyor zannediyordum.
Oznuryener19 eko1618 Oo folik asit bunun yanında çerez gibi geliyordu bana onu yutuyordum ama bu kocaman cidden gitmiyor ve çok ağır kokuyo 😔😔
benimoykum Merhaba canım innate adı benim kullandığımin boyutu çok ideal tadı da haber f çikolatayı andırıyor tavsiye ederim doktorum yazmisti
Veyasii Oznuryener19 bana da verdi 2 gün önce . Hocam yutamıyorum bunları başka yazsanız olur mu dedim. Omega3 lerin hepsi böyle büyük içmek zorundasın dedi. En son içmeye çalıştığımda ağzımda kırıldı içinden balık kokusu geldi ve kustum 😀
benimoykum Veyasii aaa o da mı büyük geliyor ben de büyük ve kokulu olanlardan gormustum arkadaşımda yutamam demiştim ama doktorumun yazdığını sevdim anlamadan tutuyorum
Oznuryener19 Cutepregnant Doktoruma burda tavsiye edilenleri hep sorucam en minik olanını istiycem çok teşekkür ederim ❣
Nurse_gebe eylmylk bende imom kullanıyorum. İçinde demir ve dvit var diye başka takviye vermedi doktorum. Siz ek başka ilaç kullanıyor musunuz?
NurSema01 Efa mom kullanabilirsiniz kokusu vs yok omega 3 ve diğer vitaminleri içeriyor bende 4 ay kullandım 33.haftamdayım kullanmayı bıraktım hem fiyatı arttı hemde omega 3ü diğer besinlerden almaya çalışıyorum
Brokoli42 Bize de gerek yok dedi doktor düzenli beslenme yeterli dedi semizotu omega 3 acısından çok zengin tavsiye ederim
Leylaminannesi Oznuryener19 bende balık yemedim hamileliğim boyunca iki üç kere yedm doktoruma söyledim balk yağı yazdı büyük ilaç doğru ama mecbur içiyorum şuan 32 haftalk olduk