Dilanhaz demir_dilek ilk hamilelikte 37 de vermişti doktorum devlete gidiyorum ikinciyi bilmiyorum senin özel mi
demir_dilek Dilanhaz özele gidiyorum, umarım tarih verir. Uygulamaya göre 25 Ocak fakat bebeğim oldukça iri, 3 hafta önden gidiyor, erken alma durumu olur mu acaba ? İlk hamileliğim tecrubesizim
aslihancvk Anne03433 benimde 70 gün uygulamaya göre ama doktorum 37.haftada sezaryen doğum olacak dedi yani daha erken olcak
betusumm aslihancvk eğer riskli bir durum yoksa 37 çok erken. 39 dan önce önerilmiyor. Bebeğin ciğer gelişimi son ayda tamamlanır. Dr unla konuş eğer risk yoksa ne kadar geç o kadar iyi. normal doğum bekleyip gelmeyince sezeryan oldum 6 yıl önce 40+3 te
Sahika8989 demir_dilek iriyse bebegin suyu kanaman vs olmazsa almiyorlar benim bebek 4.500 kg 50 cmdi 🤣 37 de suyum geldi aslinda normal haftasi 39 du iki hafta geriden geliyodu 37de dogurdum sezeryan oldu guzeldi tavsiye ederim korkma
Dilanhaz demir_dilek demir_dilek canim sezeryan olduğu için 38 39 da alır muhakkak maşallah 3 hafta önce olduğu için belki 38 de alır benim kızım da önde gidiyordu 39 da alındı ozel olduğu için belki verir konuşursun gerçi zam durumu varmı yokmu yeni yıl ücretleri değişe bilir
Sahika8989 Dilanhaz blmyrm inan banaki universite hastanesi demisti bunu bana iki hafta onde olaydi herhalde 5 kilo cikardi 🤣
Dilanhaz Sahika8989 benim kızım 39 +1 de doğdu 4 200 doğdu çok güzel dediler maşallah seninki 4 buçuk doğmuş ve iki hafta önce çok güzel 😀
Sahika8989 Dilanhaz ama hastaydi kalp anomelligi vardi. Simdi ikinciye hamileyim. Insallah o kadar kilo ve iri bebek olmaz. Yeteri kadar kilosu olur 2000 kg olsun saglikli olsun ❤
Mbal Haftaya gün verdi benim doktorum. Kilosu düşük olursa daha bekler miyiz dedim hayır dedi. 38. Haftadan sonra sebepsiz kalp durması vs daha çok oluyormuş sanırım.
betusumm Mbal hayır olur mu kalp durması falan sadece 41. haftadan sonra tehlike arz ediyor norma seyrinde giden hamileliklerde. Allah yazdıysa 37 de de kalp durabilir 25 te de. Ama mümkün mertebe 39 olmadan sezeryan olmayın derim.
melegegebe aslihancvk evet biraz onde gidiyor annesi bebis 🙈🙈 benim 1320 ydi o hafta ondan doktorun sezeryan demistir . Bakalim süreç ne gostercek saglikla gelsin de . Dikkat ediyor musun