Anne03433 bemimde üçüncü gebeliğim ilki normaldi ikinci sezeryan 37+3 de olmuştu ama ciğerinde su kaldığı için beş gün kuvezde kalmıştı şimdi 11 yaşında bu gebeliğimde sezeryan olucak çünkü tüpleri bağlatıcam aksi bir durum olmazsa 38 den sonra alıcaklar bebek erken gelmeye kalkmazsa tabi çünkü kızım 36 haftalık normal doğumla geldi bakalım şuan 30. Haftaya başlamak üzereyim inşallah zamanını bekler