Egeninincisi ikizannesi2985 oldu canım iki defa ilkinde sıkıntı yok dediler ikincisini daha öğrenemedik cumaydı sizinkiler oldu mu
ikizannesi2985 Egeninincisi aynen canım. İlk kontrolde kızda çıktı oğlanda çıkmadı. Kız geçen hafta tekrar oldu, ropu gerilemiş biraz. Bugün de oğlan 2.defa kontrol edildi, onda da rop çıktı😬
OzgeSahin2 Egeninincisi Allahim sifasini versin saglikla kucagina al sende dua bekleyen tum annelerimizde rabbim sana bagislasin yavrunu
Egeninincisi ikizannesi2985 e nabıza bakıyor musun canım radyoloji görüntüleri falan var acaba rutin kontrol için mi yapıyorlar
mavikelebek_ Egeninincisi rabbim şifa versin inşallah cnm bebeğine biran önce kavuşursun inşallh benim kızımda 29 haftalık 1200 kg doğdu şuan 2 buçuk yaşında Allahım sanada nasip etsin
ikizannesi2985 Egeninincisi aynen canım. Sadece takip ediliyor suan. Kendi kendine geçebilirmiş. Eğer ilerlerse tedavi görcekler
Mucizeeemmmmmm Egeninincisi Allahım yar ve yardımcın olsun canım inşallah biran önce yavruna kavuşursun 🙏
Egeninincisi ikizannesi2985 inşallah ilerlemez ya ben de çok merak ediyorum inşallah yarın öğrenecez bakalım inşallah sıkıntı çıkmaz :((