Hmlayse Egeninincisi Allah Şafi isminin hürmetine şifa versin benim oğlumda yoğun bakımda sennde dua et canım
Egeninincisi ikizannesi2985 inşallah ilerlemez ya ben de çok merak ediyorum inşallah yarın öğrenecez bakalım inşallah sıkıntı çıkmaz :((
ikizannesi2985 Egeninincisi inşallah canım🙏Olsa bile çok takma. Prematürelerin bir çoğunda oluyor ve çoğunlukla kendi kendine geçiyormuş. Geçmese bile tedavisi kolaymış. Allah çaresiz dert vermesin🙏