ikizannesi2985 Egeninincisi kaç cc süt içiyor canım? Genel durumu nasıl? Bizimkilere 30 cc süt içtikten sonra zeytinyağı ve proteinli mama kattılar anne sütüne kilo alsınlar diye. Hoş bence çok bi etkisi olmadı ama🤷♀️
Egeninincisi ikizannesi2985 cuma günü 22 demişlerdi canım iki saatte bir herkes diyor ki günlük 70 gram falan aldıkları oluyor ama benim bebeğim bazen on bazen hiç bazen otuz alıyor 70 gramları alacağı günleri bekliyorum
Egeninincisi Tatlimm_tatlimm çok teşekkür ederim canım korkmamak elde değil ki anne yüreği işte sabrediyorum dua ediyorum
ikizannesi2985 Egeninincisi her öğünde aynı ölçüde almıyorlar doğru. Benimkiler de öyle. Senin ne zaman taburcu olcak bebişin? Bişey diyor mu doktor canım?
Mihre Egeninincisi Komşum da çok çok minik doğurdu bebeğini evet uzun bir süreç küvözde kaldı ama şu an 4 yaşında ve asla prematüre çocuğu demezsiniz,maşallahı var. Siz de sağlıkla,tez zamanda kavuşup evinize dönün inşallah.🤲🏻🤍
Egeninincisi ikizannesi2985 yok canım anne sütünü ml olarak 22 alıyor iki saatte bir kilo olarak diyorum 10 gram falan alıyor hiç demiyor doktorlar bir şey 😒 size ne diyorlar canım bi de oksijen desteği alıyorlar mı
ikizannesi2985 Egeninincisi 2 saatte 1 10 gram alıyorsa çook iyi. Bizimkiler bazen kilo alıyorlar bazen veriyorlar. Değişiyor sürekli. Oksijen desteğini 2 gün önce kestiler bizimkilerin. Deniyorlar şimdi. Senin minnoş alıyor mu oksijen canım? Rop yapıldı mı?
Egeninincisi ikizannesi2985 yok canım sütü iki saatte bir alıyor kiloyu günlük 10 gram falan alıyor yanlış anlattım kusura bakma bizimkini kestik demişlerdi cuma günü yeniden vermeye başladık dediler niye diye sorduğumda ihtiyacı oldu dediler 36. Gün bugün inşallah tez zamanda sağlıkla çıkarlar
Deletedmom27 Egeninincisi güzelim ben 27 haftaya uyumlu 960 gram doğum yaptım..8 ay oldu şuan çok sağlıklıyız.her erken doğum yapan annelere bunu belirtiyorum ki umut olsun 🤲🏼Oğluşunda kızım gibi mucizeye imza atacak emin ol 🤲🏼🌿Rabbim yardımcınız olsun tez vakitte kavuşmayı nasip etsin🤲🏼
Nslhnakn Egeninincisi okudum canım, ismiyle gönderdim yavruna rabbim şafi ismiyle şifa versin🤲🏻tez zamanda kavuştursun sizi inşallah, sağlıkla huzurla mutlulukla evinize dönmeyi nasip etsin rabbim (amin) 🤲🏻
Nslhnakn Egeninincisi Onlar çok güçlü annesi sende güçlü dur minicik bedeniyle hayatla ilk mücadelesini verdiği gibi ilk zaferinide verecek inşallah🙏🏻🌸
Seval22 Egeninincisi benim yengem 24. Haftada 480 gr doğurdu 20 yıl beklenen bebekti en son tüp bebek tuttu ama şekeri tansiyonu yaşı vardı erken doğum oldu şimdi 5 yaşında oldu Zeynep Saremiz cin gibi maşallah sizin kilosuda haftasında daha iyi Allahın izniyle en kısa sürede evine annesine kavuşacak siz yeterki güçlü olun dualarımız tüm anneler için herkes sağlıcakla kavuşsun yavrusuna 🙏
Egeninincisi ikizannesi2985 oldu canım iki defa ilkinde sıkıntı yok dediler ikincisini daha öğrenemedik cumaydı sizinkiler oldu mu