Egeninincisi Allahım acil şifalar versin canım🙏 Benim de evlatlarım 31 haftalık doğdular. 7 haftadır küvözdeler. Çok zordur küvöz yolu beklemek biliyorum…ama prematüre bebekler çok güçlü oluyor! Güven bebeğine💪Senin bütün duygunu hissediyor yavrun, güçlü dur! İnstagramda incicandemir_ diye bi hesap var. Oğlu 24 haftalık ve 670 gr doğmuş. Bi bak moral olur sana da🤍Şimdi kocaman oğlu. Sağ salim gelir evladın merak etme🥰 Bol dua ve çokça sabır🙏