Dorukela devlete gitsem gam yemiycem ki canım özel kliniğe gidiyodum az da ödemiyodum yani asistanı sürekli randevularımı erteliyo doktordan haberi yok bugün de erteleyince artık gelmicem yazdım kendisine. 3 tane kadın doktor değiştim hepsi mi suratsız olur? Bundan sonra ders olsun bana kadın doktor istemiyorum yani tövbe ettim 🤥