Benim 3. Hamileliğim 2 si normal doğumla dünyaya geldi bir aksilik çıkmazsa inşallah bunu da normal doğurmak istiyorum tabi Allah’ın dediği olur bedenim ve bebeğim karar verir sağ Salim kucagımıza alabilelim de nasıl istiyorsa öyle doğsun bebişlerimiz 🙏🏻