Dorukela ozlemmyy bilemiyorum aslında benimkisi de bayan doktor fakat baya ilgili ve iyi davranıyor Allah razı olsun ki inşallah sizede güzel bir doktor denk gelir
Dorukela Leylayunus açıkcası normal doğumdan biraz korkuyorum gibi sanki sezaryen daha iyi gibi geliyor Allah hangisini nasip ederse öyle olsun önemli olan saglıkla kucagımıza almak