dilara92 hikayeyeyi okuyunca aynı benim yaşadığım şeyleri yaşamışsınız benimde 26 haftada başladı kasılmalarım bir gece baya doğum sancısı çektim açılmam olmadı rahim ağzımda yumuşama vardı haftada bir iğne progeston verdi kaç aydır yatıyorum minimum hareket şimdi 32+4 haftalık olduk kasılmalar gittikçe artıyor bende çok fazla rahatsız ediyor beni dokturum 35 haftayı görsek iyidir dedi bakalım ne olacak hayırlısı olsun ama hikayen umut verdi bişey sormak istiyorum ?.