Tprk04 Doktorum doğumdan 1,1bucuk saat önce geldi. Ebem sağolsun hep yanımdaydı cok ilgiliydi çok güzel yönlendirdi.Valla eşim iyi ki yanımdaydı,zaten doğum anında arkamda durdu görmedi ben bakma dedim😅 ama şuan dikişlerimi o kontrol ediyor arada benim eşim o konularda hiç sıkıntı yapmaz bence o anı yaşaması çok özel oldu, kendisi de öyle diyor 🤗