Mom092 😂 kesinlikle katılıyorum valla eger ki seçme hakkımız olursa 1 Ocak net 😂 ama doktor başı bana aşagıda dedi doğum kanalına girmemiş ama yinede normal doğuma uygunmuş 😀aylardır baş aşagı yatıyor ayakları ile yanlarımı nasıl yırrttı 😂💙 çatı da müsaitse normal olur dedi ama bakalım ne durumdayız 😂