Baharata amin inşallah bende öyleyim ya çok ağırlaştım kasık ve karın ayrısı arada bi adet sancısı oluyor doktor normal dedi ama kasıgına yumruk yemiş gibi bi agrı hiiseedersen ve geçmezse direk hastahaneye git dedi 🤭o öyle deyince doğumun gerçekten yaklaştığını anladım 🙈